Thursday, November 2, 2017

Dani na ravnoj zemlji, Siniša Stojanović | Kontrast izdavaštvo


Još jedan dizajn korica za knjigu pesama mog prijatelja Siniše Stojanovića.
Izdavač: Kontrast izdavaštvo, Beograd



(NE)MAČKE Mi, koji pevamo budimo se u inkarnacijama mačke koja mjauče na uvek isti mesec Kule se ruše, izdišu duhovi vudu, razuzdani naslednici prašine progovaraju, usta sasušena adrenalinom usta sasušena na konopcu Preci više ne dolaze,
preci više ne dolaze, braća urezana u šankove, u zagrljaju katanaca plaču rđu što nas potapa Srešćemo se, pričaćemo da je svaki put ukopan u nekrologe kada vraćamo se usamljeni sa sastanaka - srcem Moje braće nerazumljivost pravdam, mrmljanja razumem kada govore o snu stvaranja, buđenja su ta mjaukanja a život amputiran radi večnosti Bole me svi dani na ravnoj zemlji i globus pregažen Nemačkom, otisak čizme je ova karta sveta zarobljena u rukavu što se povlači Svaka mi reč počinje sa Ne, otkad danima kao mačka sa sebe ližem ostatke ličnosti, ledena mi krv obrasta krznom na istim mestima rane moje vernosti Svaku postelju vidim kao ražanj sa kojeg jedemo telo proždrljivo a pod noge put, goli i bosi, kao mačke

2 comments:

  1. I m so glad to visit this blog.This blog is really so amazing.Thanks for sharing with us.

    ReplyDelete
  2. This is great, thank you for the amazing share. Also, if you are visit our website if you are looking for assistance with your nursing assignment:

    Nursing Assignment Help

    ReplyDelete