Saturday, April 12, 2008

Reč u prostoru
















Četvrtak, 3. april, 18:30, Galerija SKC - Beograd:

REČ U PROSTORU, iščitavanje odabranih radova sa konkursa za deset pesama i deset kratkih priča 2008.
Odabrani su radovi: Predraga Teovanovića (Srbija), Dragane Bošković (Srbija), Željka Tešića (Srbija), Petra Matovića (Srbija), Kristine Kegljan (Hrvatska), Anteja Jelenića (Hrvatska), Nadije Rebronje (Srbija), Glavaš Marija (Hrvatska), Dragane Nikolić (Srbija) i Ratka Petrovića (Srbija), plus jedan autor na samoj starosnoj granici Dragan Bošković (Srbija), pesme; Duška Mrđe (Republika Srpska), Siniše Rudana (Srbija), Bojana Vračarevića (Srbija), Danijela Radočaja (Hrvatska), Đorđa Aćimovića (Srbija), Milice Arambašić (Srbija), Alme Jeftić (Federacija BiH), Bojane Ivković (Srbija), Adriane Branković (Srbija) i Milana Popadića (Srbija).
Radove odabrali (bilo je teško, 102 učesnika): Jovanka Uljarević, Vesna Kapor, Srđan Papić i Enes Halilović.
Plakatna postavka – dizajnirani tekstovi izloženi od 1. do 4. aprila u Happy centru.

Evo i moje pesme, koja je prvi put objavljena na sajtu www.bundolo.org

Ego-trippin`
Ja sam ego-tripper

Ja sam
Ja sam
Ja sam!
Ja ne verujem više ni u šta
Ne pripadam pokretu
Ne palim se na ideologije
Ne potpisujem manifeste
Ne treba mi grupa
Ne treba mi stado
Sledbenici ni vođe
Očevi i potomci
Ja ne verujem u bolje
Ne verujem u vaše utopije
U vaše promene
U vaš historyrepeating
Ne verujem da ću spasiti svet
Ponajmanje književnost
Boli me uvo
Želim samo da budem što dalje od vaših usijanih glava
Od vaše slepe želje za pripadanjem
Za važnošću
Što dalje od formiranja novih pravila i zakona
Što dalje od gužve, mase, šačice sa dobrim namerama
Od vašeg undergrounda i mainstreama
Od vašeg bunta i tiranije
Od vašeg samo drugačijeg prikrivenog oblika mržnje
Ne želim da mi govorite šta da radim
Šta je dobro a šta nije
Ne želim da me svrstavate
Ne želim da me etiketirate
Ne želim ništa od vas
Ne želim ništa da vam dam
Želim da nisam čovek
Da se ne zovem istim imenom kao i vi


No comments:

Post a Comment